34. Akbank Caz Festivali’nin Tanıtım Filmleri Şehri Caz Etkisine Aldı

Caz müziğini Türkiye’de yaygınlaştırmak ve caz kültürünü zenginleştirmek için yola çıkan Akbank Caz Festivali, 34. yılında cazın ritimlerini sokakların ritmiyle buluşturan reklam kampanyasıyla şehri caz etkisine aldı.
‘Şehir caz etkisinde’ mesajıyla TBWAIstanbul tarafından hazırlanan tanıtım filmleri, sokakların adeta melodisi haline gelen; aşina olduğumuz seslerini caz ile harmanlayarak İstanbul’un sokaklarını bir caz sahnesine dönüştürdü. Bu sahnenin dinamik atmosferini yansıtan overlokçular, patatesçiler ve pazarcılarla cazı şehrin sokaklarına taşıyan filmlerde, megafonlardan duymaya alıştığımız klasik anonslar yerini caz versiyonlarına bıraktı. Araçlar, İstanbul’un sokaklarında gezerek şehri caz etkisine aldı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
-
Lazer olamayanlar için göz içi kontakt lens tedavisi
-
“Düşten Düşünceye Zamansız Kadınlar” Gösterimi Burhaniye’de Gerçekleştirildi
-
Başkan Sezer, Sınava Giren Öğrencilere Başarılar Diledi
-
Başkan Kocaman’dan Anlamlı Ziyaret
-
“Sineklerin Tanrısı” prömiyerini yaptı
-
Karabağlar Belediyesi’nden LGS sınavına giren öğrencilere ve ailelerine destek