34. Akbank Caz Festivali’nin Tanıtım Filmleri Şehri Caz Etkisine Aldı

Caz müziğini Türkiye’de yaygınlaştırmak ve caz kültürünü zenginleştirmek için yola çıkan Akbank Caz Festivali, 34. yılında cazın ritimlerini sokakların ritmiyle buluşturan reklam kampanyasıyla şehri caz etkisine aldı.
‘Şehir caz etkisinde’ mesajıyla TBWAIstanbul tarafından hazırlanan tanıtım filmleri, sokakların adeta melodisi haline gelen; aşina olduğumuz seslerini caz ile harmanlayarak İstanbul’un sokaklarını bir caz sahnesine dönüştürdü. Bu sahnenin dinamik atmosferini yansıtan overlokçular, patatesçiler ve pazarcılarla cazı şehrin sokaklarına taşıyan filmlerde, megafonlardan duymaya alıştığımız klasik anonslar yerini caz versiyonlarına bıraktı. Araçlar, İstanbul’un sokaklarında gezerek şehri caz etkisine aldı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
-
Edremit’e Kent Lokantası Açılacak
-
Gölcüklü Kadınlara ‘En İyi Narkotik Polisi: Anne’ Semineri
-
20th Century Studios, Predator serisinin en yeni filmi Predator: Vahşi Topraklar’ın ilk fragmanını ve afişini sinemaseverlerle paylaştı.
-
Uluslararası Caz Günü Konseri, 30 Nisan Çarşamba Borusan Müzik Evi’nde
-
Borusan Contemporary’de yetişkinler için yaratıcı atölyeler
-
Milas Belediyesi Ata Tohumlarını Yaşatmak Amacıyla Sebze Fidesi Dağıtımı Gerçekleştirecek