İSTANBUL
  • ADANA
  • ADIYAMAN
  • AFYONKARAHİSAR
  • AĞRI
  • AKSARAY
  • AMASYA
  • ANKARA
  • ANTALYA
  • ARDAHAN
  • ARTVİN
  • AYDIN
  • BALIKESİR
  • BARTIN
  • BATMAN
  • BAYBURT
  • BİLECİK
  • BİNGÖL
  • BİTLİS
  • BOLU
  • BURDUR
  • BURSA
  • ÇANAKKALE
  • ÇANKIRI
  • ÇORUM
  • DENİZLİ
  • DİYARBAKIR
  • DÜZCE
  • EDİRNE
  • ELAZIĞ
  • ERZİNCAN
  • ERZURUM
  • ESKİŞEHİR
  • GAZİANTEP
  • GİRESUN
  • HAKKARİ
  • HATAY
  • IĞDIR
  • ISPARTA
  • İSTANBUL
  • İZMİR
  • KAHRAMANMARAŞ
  • KARABÜK
  • KARAMAN
  • KARS
  • KASTAMONU
  • KAYSERİ
  • KİLİS
  • KIRIKKALE
  • KIRKLARELİ
  • KIRŞEHİR
  • KOCAELİ
  • KONYA
  • KÜTAHYA
  • MALATYA
  • MANİSA
  • MARDİN
  • MERSİN
  • MUĞLA
  • MUŞ
  • NEVŞEHİR
  • NİĞDE
  • ORDU
  • OSMANİYE
  • RİZE
  • SAKARYA
  • SAMSUN
  • ŞANLIURFA
  • SİİRT
  • SİNOP
  • ŞIRNAK
  • SİVAS
  • TEKİRDAĞ
  • TOKAT
  • TRABZON
  • TUNCELİ
  • UŞAK
  • VAN
  • YALOVA
  • YOZGAT
  • ZONGULDAK
21° Açık

Odeabank’ın ticari bankacılık projesine Qorus’tan 1’incilik ödülü

Odeabank, ticari bankacılık alanında hayata geçirdiği “Commercial Boost – RM Dashboard” projesiyle Qorus Reinvention Awards Europe 2025’te önemli bir başarıya imza attı.
Ekonomi - 17 Mayıs 2025 10:07 A A


Odeabank, ticari bankacılık alanında hayata geçirdiği “Commercial Boost – RM Dashboard” projesiyle Qorus Reinvention Awards Europe 2025’te önemli bir başarıya imza attı. Viyana’da düzenlenen törende “Operasyonel Mükemmeliyet” kategorisinde 1’ncilik ödülüne layık görülen banka, finansal hizmetler alanında dönüşümü teşvik eden projeler arasında öne çıktı.

Dünya çapında 120’den fazla ülkede 1.200’ün üzerinde kuruluşa hizmet veren Qorus’un düzenlediği Qorus Reinvention Awards Europe, bankacılık sektöründe yenilikçiliğin ve dönüşümün en güçlü örneklerini ödüllendiriyor. Bu yıl Qorus üyeleri ve finans dünyasından uzmanların oylarıyla yürütülen titiz değerlendirme sürecinde, Odeabank ticari müşteri yönetimine getirdiği veri odaklı yaklaşımıyla fark yarattı.

Odeabank’ın geliştirdiği RM Dashboard platformu, ticari bankacılık ekiplerinin müşteri portföylerini daha etkin şekilde yönetmesine imkân tanıyor. Kullanıcı dostu arayüzü, gerçek zamanlı veri akışı ve analitik içgörülerle desteklenen sistem, müşteri temsilcilerinin stratejik karar alma süreçlerine hız ve esneklik kazandırıyor. Bu dijital çözüm, operasyonel süreçleri sadeleştirirken aynı zamanda müşteri etkileşimlerini daha nitelikli hale getiriyor.

 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Ekonomi - 10:07 A A
BENZER HABERLER

YORUM BIRAK

YORUMLAR

Hiç yorum yapılmamış.
Araç çubuğuna atla